Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 19 February 2014

Sadis : Muzium Yang Memaparkan Penyeksaan Manusia Di Malta (10 Gambar)

Muzium Yang Memaparkan Penyeksaan Manusia Di Malta.
Muzium ini khas untuk menunjukkan bagaimana manusia di dalam bilik tahanan negara itu pernah diseksa suatu ketika dahulu. 

12 comments:

ahmad said... Best Blogger Tips

1sto...!! dah terbukti aku memang hensem....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jahatnya tentera barat zaman dulu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak boleh diterima perilaku manusia yang menyeksa tahanan sebegini.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

call me hannha- 0128952003

Anonymous said... Best Blogger Tips

@ahmad

abah ko!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

asik gambar org kena bunoh je... gambar boge takde ke?

-abg non

Anonymous said... Best Blogger Tips

nauzubillahimzalikhh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kopi jantan satu !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kacip fatimah satu !!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jahat memang jahat. da la dia yg mulakan perang dunia lepas tu ckp Islam ni ganas. Dasar penjajah sedar diri ko tu Barat oit

Anonymous said... Best Blogger Tips

abg non oit.. ko salah masuk page wei. nak sgt pic bogel g la type pak cik goggle ko tu. BOGEL JER. JANTAN SANGAP

Anonymous said... Best Blogger Tips

perlakuan seperti main dengan mak sendiri boleh diterima sama sekali
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...