Kongsikan Entri Kami

Friday, 13 July 2012

Genius : Sudoku Paling Susah Di Dunia (Gambar)

Baru-baru ini seorang ahli matematik dari Finland telah menghabiskan waktu selama 3 bulan untuk menghasilkan satu Sudoku yang menurutnya akan menjadi Sudoku paling susah di dunia. Dia juga mendakwa seseorang itu harus menggunakan kebijaksanaan untuk menyelesaikannya. Jom sama-sama kita cuba.


p/s : Kalau nak tau jawapan, sila email kami di akustress3@gmail.com. Hehe..

Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku ambik mase kurang daripada 3 saat untuk pangkah balik entry ni.. :D

Fishy Taty said... Best Blogger Tips

taktau mne nk stat. payah nk mampus

Anonymous said... Best Blogger Tips

soryy arr..xtaw men

Anonymous said... Best Blogger Tips

da ade da jawapan dia..lol

MIZZSEVEN said... Best Blogger Tips

payah nak mampos

Anonymous said... Best Blogger Tips

smpai bl nk slesai kn sudoku ni.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Memang susah Giler ni.....huhuhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

astaga, benda mcm ni dia cakap paling susah di dunia? biasa je soduku ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

stat no5 lu,tgh2 tu leh letak..pastu pndai2 la korg tgk..

ben xii said... Best Blogger Tips

random je dulu . then go die

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bkn paling susah la,..tp ni paling celaka,..ape ke bangang nyer,..nk bt sudoku paling susah aku pon boleh..xyah letak no pembayang,... ni sudoku try n error jela,.. apa la manusia,..hahaha,..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous berlagak nak mampus. kita manusia, kau tu binatang.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...