Kongsikan Entri Kami

Monday, 9 July 2012

Lawak : Pelajar Menyanyi Dengan Penuh Semangat (Gambar)

Pelajar Menyanyi Dengan Penuh Semangat.
Memang semangat gilerrrr..


7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

main main main main main

Anonymous said... Best Blogger Tips

purikyua purikyua?
dorang ni msti nyanyi lagu anime Precure ni.

tp aku rase dorang ni budak2 downsyndrome ah.. tgk gaya pn cm dah tau....Simpati dgn mereka.

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin bodo...mereka ni budak2 down syndrome....ada ke patut admin buat lawak pasal mereka ni....cuba kalau ada dalam family admin pengidap down syndrome....pastu ada orang buat lawak tentang family admin tu...apa perasaan admin??? please delete this post...it's not funny!! kesian kat mereka ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

skandallxx tu budak down syndrome tu pasal komen2 dia merapu2 tp yg ni je agak logil utk dtrima....

Mama HannahHakimHayfa said... Best Blogger Tips

makin lama tajuk artikel kat sini makin sentap betul..kesian diorang di eksploitasi....

nikezad said... Best Blogger Tips

delate je laaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

..syndrome down kot..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...