Kongsikan Entri Kami

Tuesday 10 May 2011

14 Peraturan Seks paling STRESS dan aneh di dunia.

Kita mempunyai pelbagai budaya dan kepercayaan mengikut adat kita sendiri. Dalam soal sekx ini, semua bangsa dan agama mempunyai kepercayaan yang berbeza. Cuba lihat sendiri apa yang lain daripada yang lain.
Di Lebanon, lelaki dibenarkan untuk berCINTA dengan binatang asalkan ianya BETINA. Hukuman mati dikenakan bagi lelaki yang ditangkap berhubungan dengan binatang jantan.

 Di Bahrain, doktor lelaki adalah dibenarkan sama sekali untuk memeriksa organ vital wanita tetapi sama sekali untuk melihatnya.Mereka hanya boleh melihatnya melalui sebuah cermin.

 Di Guam ada pekerjaan full-time bagi lelaki-lelaki untuk melayan gadis-gadis, yang membayar mereka untuk melakukan hubungan seks buat pertama kalinya..
Alasannya: Menurut hukum di Guam, wanita yang masih virgin dilarang bernikah

Di Hong Kong, isteri yang dikhianati adalah dibenarkan untuk membunuh suami yang curang tetapi hanya dengan menggunakan tangan kosong. Sedangkan selingkuhannya, boleh dibunuh dengan apa-apa cara pun.

 Di Cali, Colombia, wanita hanya dibenarkan untuk melakukan hubungan seks dengan suaminya, dan pada malam pertama, IBU dari wanita harus berada di dalam bilik untuk menyaksikan adegan tersebut.

 Di Santa Cruz, Bolivia, lelaki dikatakan melanggar peraturan sekiranya melakukan seks dengan wanita dan anak perempuanya sekali.

Di Hungary, pasangan tidak dibenarkan melakukan seks dengan lampu terbuka walaupun cahaya LILIN.

Di Oregan, Lelaki tidak dibenarkan untuk mengeluarkan kata kesat semasa melakukan seks tetapi wanita boleh menyebut APA-apa je.

Di Valencia, Venezuela, Lelaki dan Wanita yang belum kahwin tidak dibenarkan untuk melakukan seks dengan mana lelaki atau perempuan yang BODOH!!

Di Ecuador, seorang lelaki boleh pulangkan Wanita yang dia kahwin kepada ibabapanya sekiranya wanita itu didapati tidak VIRGIN.

Di Kemboja, dalam pedalaman, seorang suami dibenarkan untuk membunuh isterinya sekiranya dia melakukan SEKX di rumah si suami. Tetapi Si sumai tidak dibenarkan untuk membunuhnya sekiranya isteri melakukannya di tempat lain. Dalam situasi ini, si suami berhak untuk membuuuh isterinya.

Di Dresden, Jerman, Suami tidak dibenarkan untuk tenung atau mengorat perempuan lain kecuali isterinya.

Ni yang Stress, Di Minsk Belarus, Si suami adalah tidak dibenarkan untuk menolak permintaan Isterinya untuk melakukan SEKS selepas 2 minggu tanpa seks...hahaha

Ada yang budaya pelik macam ini di Malaysia?? BTW, semuanya di atas adalah hasil karya dan budaya orang, kita hanya berhak hormat dan diharap tidak menyinggung mana-mana pihak

credit :

3 comments:

Nur Atika Liana Zaflee said... Best Blogger Tips

yg last skali uhh ta paham .wanita tengah ?? dgn anak perempuannya ? i think there's missing word there

AdminStressGiler said... Best Blogger Tips

sori2.. dah edit..hehe

Lovisa Wanderer said... Best Blogger Tips

sekx pun ade peraturan XD memang stress ~!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...