Kongsikan Entri Kami

Thursday 12 May 2011

Kempen Baru Nuffnang Grapevine : Kini pembaca blog pun boleh mendapat DUIT dengan hanya 3 langkah!!

Baru semalam ternampak iklan yang baru di page Nuffnang memperkenalkan Kempen terbaru mereka : Grapevine. Mengikut pengetahuan kami yang tak seberapa ini, katanya pembaca BLOG sekarang pun boleh mendapat earning/DUIT dari NUFFNANG. Yang paling penting, semua orang boleh dapat tanpa pelu berdaftar dengan NUFFNANG seperti semua blogger. Pembaca blog pelu menekan link yang diberi oleh mana-mana blog kemudiannya share ke Twitter, Facebook atau MSN. kemudian pembaca akan diberi link sendiri dan juga page yang menunjukkan Catatan earning mereka :-)) senangkan? yang penting tak pelu nak register sana sini. CLICK JE...sesenang macam KITA BAKO je..:-)) Minta hati budi baik pembaca blog ini untuk mula mencari pendapatan melalui nuffnang. Sila klik link (kalo sudi) untuk blog ini di bawah :


DAN share link ni dengan rakan2 di FACebook atau twitter atau MSN anda

Ni iklan Grapevine
HANYA 3 Langkah untuk mendapat DUIT
1 . Kempen Grapevine akan dipaparkan oleh blogger di blog masing2. 
2.Anda dan pembaca blog pelu klik dan kongsikannya LINK ini dengan rakan-rakan lain melalui laman sosial seperti Facebook dan Twitter  dan MSN dimana ianya juga akan di’klik’ oleh rakan-rakan anda yang melihatnya dan berminat dengan iklan yang dipaparkan. 
3. Setiap klik UNIK rakan anda buat anda akan mendapat ganjaran bagi setiap klik yang dijana daripada perkongsian iklan di laman sosial mereka. Begitu juga dengan pemilik blog, juga turut mendapat ganjaran untuk setiap klik unik yang dijanakan oleh pembaca blog. Menarik bukan dan senang.

Satu Klik di SINI untuk mula menjana duit :-)
dan share dengan rakan2 anda
nak lebih lanjut sila baca penjelasan dari Nuffnang

2 comments:

mobile262 said... Best Blogger Tips

salam,

cikgu ..dh join ni..hari pertama dpt 0.20..masuk hari kedua dh RM2..hari ke5..cikgu check ..dh cecah rm20..wah boleh wat duit ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

x berapa faham la

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...