Kongsikan Entri Kami

Saturday, 22 September 2012

Panas : Gambar Mesra Khairul Fahmi Dengan Kekasih Baru? (4 Gambar)


Sumber dari RotiKaya

Itulah dia kalau sudah nama kaki gossip berhati kering, keluar bersama pun sudah di’gelar sebagai satu pasangan kekasih. Kasihan tahu sama Khairul Fahmi Che Mat. Okay.
Kami terima beberapa keping gambar ala paparazzi ini melalui e-mail dan pengirim mendakwa beliau kenal akan siapakah gerangan gadis ini kerana mereka satu universiti.

Khairul Fahmi Che Mat di’khabarkan sering turun ke Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) untuk bertemu gadis ini yang namanya enggan pula sumber kami dedahkan.
Sumber kami turut menyebut yang penjaga gol kebangsaan & gadis ini sering bertukar tulisan ‘manja’ sesama mereka di Twitter namun pandai menyorok hubungan mereka.

Merisik satu sumber lain pula, yang sebenarnya kini memang sah Khairul Fahmi Che Mat sedang berpacaran dengan rakan model, Leuniey yang pernah di’nafikan mereka.
Dan ketika Aidilfitri lalu, Khairul Fahmi Che Mat di’lihat tampil sedondon bersama keluarga Leuniey walaupun masing masing keluarkan kenyataan yang mereka hanya kawan.




p/s : Kalau dah femes tu biasalah kene gosip... 

Sumber : Here

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fast & first

Unknown said... Best Blogger Tips

tak panas pn. elok je bru lpas hujan.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

playboy siot kfcm ni... penat je beli air 100 plus banyak2 waktu bulan pose hari tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lepas beli terus aktifkan modul, barulah sistem promote link kita... memang cool! Dah lama buat baru tau, rupanya tak ramai pun yang benar2 dah buat duit online, sembang jer lebih. Bila masuk SAP baru dapat rasa duit sebenar, sebab dia promote betul2 auto tuu, mana nak cari?http://rm30.ibct.my/1234/tempah-sekarang

ben xii said... Best Blogger Tips

berduit boleh la haha

dan said... Best Blogger Tips

alah bujang stdla....bknnye suami owg pon...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedap r dia boleh tukar2 **** selalu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...