Kongsikan Entri Kami

Saturday 22 September 2012

Cool : Penembak Popcorn Yang Diaktifkan Oleh Suara (6 Gambar)


Sebuah syarikat yang dinamakan Popcorn Indiana telah mencipta sebuah mesin yang dinamakan "The Popinator". Mesin kecil ini akan mendengar bunyi panggilan "POP" yang dikeluarkan oleh seseorang itu dan menganggarkan jarak untuk menembak popcorn ke dalam mulut orang itu. Ia merupakan suatu tindakan yang mudah berdasarkan kecanggihan teknologi yang ada pada masa kini.

Sudah tentu, saiz setiap kepingan popcorn adalah berbeza, jadi beberapa tembakan yang dilakukan memerlukan sedikit pergerakan kecil daripada badan si pengguna bagi memastikan popcorn yang ditembak masuk ke dalam mulut.

Walaubagaimana pun, projek ini masih lagi dalam fasa ujian jadi, buat masa ini, tiada butiran mengenai harga atau pembelian yang boleh diperolehi. Berdasarkan video di bawah, alat ini akan menjadi sempurna dalam menghidupkan suasana mesyuarat atau parti syarikat.







p/s : Best jugak benda nih.. tapi kompem berterabur popcorn atas lantai.. hoho

Sumber : Here

5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..wow

Anonymous said... Best Blogger Tips

boleh tak kalau sebut "Fap"?? apa jadi?? fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

macam bodoh je dalam meeting, tiba2 sorang2 cakap pop lepas tu tenganga2 mulut nak sambut popcorn tu... kalau aku jadi bos meeting tu aku campak je mesin popcorn tu kat sapa yg dok pop pop pop tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lepas beli terus aktifkan modul, barulah sistem promote link kita... memang cool! Dah lama buat baru tau, rupanya tak ramai pun yang benar2 dah buat duit online, sembang jer lebih. Bila masuk SAP baru dapat rasa duit sebenar, sebab dia promote betul2 auto tuu, mana nak cari?http://rm30.ibct.my/1234/tempah-sekarang

Anonymous said... Best Blogger Tips

kot trus msuk then tercekik...x pasal2 je mati tercekik popcorn..hebat2..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...