Kongsikan Entri Kami

Sunday, 19 February 2012

Berita : Isteri Tak Tahan Diliwat Dan Dikencing Di Muka


KANGAR: Suami kepada seorang wanita yang melarikan diri dari rumah selepas tidak tahan diliwat serta dikencing di mukanya, akhirnya dicekup polis, kelmarin.

Lelaki berusia 43 tahun yang juga penjawat awam di negeri ini ditahan di rumahnya jam 4 pagi oleh sepasukan polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kangar sebaik menerima maklumat.

Ketua Polis Daerah Kangar, Superintendan Abdul Rahman Mohd Noordin berkata, lelaki terbabit hanya terpinga-pinga tanpa mengetahui alasan dirinya ditahan sehingga diberitahu anggota polis.
Katanya, suspek tidak menyedari isterinya melarikan diri dan membuat laporan polis sehingga dia dicekup untuk membantu siasatan.

“Suspek kini direman sehingga 20 Februari ini dan tempoh remannya akan disambung selepas tarikh berkenaan bagi siasatan.

“Kesalahan dilakukan suspek dianggap serius dan jarang berlaku di negeri ini, malah yang menjadi mangsa dalam kes ini ialah isterinya,” katanya.

Katanya, anak mangsa kini dijaga keluarga terdekat dan isteri suspek juga kini dalam keadaan selamat.

Muka depan Harian Metro semalam melaporkan derita seorang ibu kepada tiga anak yang terpaksa melarikan diri dari rumah selepas sering diliwat suaminya sebelum dikencing pada mukanya setiap kali ‘bersama’.
Mangsa berusia 38 tahun itu juga terpaksa menanggung derita berkenaan sejak lima tahun lalu selepas suaminya berkenalan dengan seorang wanita yang jauh lebih muda daripadanya.

Suami bertopengkan syaitan itu juga bertindak ganas dan akan memukul mangsa jika kemahuan jijiknya tidak dituruti isterinya.

p/s : syaitan bertopengkan manusia.. ish3..

Sumber : Here




17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st?

Anonymous said... Best Blogger Tips

shit brix!

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak tnya...siapa yang diliwat dan dikencing???x faham...si isteri ataw si suami...tajuk si isteri first paragraph si suami...huhu...just askin..=)

Anonymous said... Best Blogger Tips

3rd

Anonymous said... Best Blogger Tips

Si Suami la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ganasnyo suami awok..huhuhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

beng0ng pnya jantan

Fenomena said... Best Blogger Tips

maksud berita pertama tu .. suami kepada c isteri yg di liwat melarikan diri dari c suami .. ada faham??

benz zee said... Best Blogger Tips

lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu la..lain kali si suami gi tandas lu..kasi kncing smpai hbis..bru syok bersama isteri..wakakaka,, bru lah xkencing atas muka..hihihihi

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymoussape cikgu bm anon ni

jav said... Best Blogger Tips

ni mesti banyak tengok japanese adult video(jav) nih.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tahu...tapi ayat nyer kan xbetul.....macam si suami yang diliwat...cer baca...huhu....ak rasa kan ayat paragraph pertama tu patut nyer si isteri pada si lelaki tu.....huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

napa xbantai ppuan kdua tu

jennahashim said... Best Blogger Tips

LOL =..=' . Suami bodoh!

Pakar Jilat Biji said... Best Blogger Tips

bantai lbang blakang best ckit..ketat je..kemut keliling doe..psal kencing plak, xstuju..pnas la mka bini dia..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...