Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 22 February 2012

Cool : Alat Pertahanan Ketika Serangan Zombie (10 Gambar)

Emergency Zombie Defense Station. Stesen pertahanan ini direka khas untuk digunakan ketika serangan zombie. Benda macam ni pun ada ke? Macam la zombie tu betul-betul wujud. Diorang yang reka ni mesti terpengaruh dengan cerita zombie yang berlambak kat TV n filem tu kot. Tapi cool gak benda ni.


p/s : Siap ada manual cara guna lagi tu.. Memang stail beb..

Sumber : Here




12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

owh

Unknown said... Best Blogger Tips

Hehe cool la....

ben xii said... Best Blogger Tips

tahyul

are din said... Best Blogger Tips

ada ker zombe kat dunia ug nyata nie???

Saya Disini said... Best Blogger Tips

ye ke

Fenomena said... Best Blogger Tips

otakkkkk ~

Unknown said... Best Blogger Tips

XD gdluk survivalss :D

Anonymous said... Best Blogger Tips

no comment

Anonymous said... Best Blogger Tips

kena beli ni..nanti snang kalu ada zombie..hahaha
tmbak prompak pon best gak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade ke zombie di dunia nyata ni?
bukan dlm movie je ke?

dyanna said... Best Blogger Tips

apaka.. hahah kebudak-budakan :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...