Kongsikan Entri Kami

Friday 16 September 2011

WTF : [Video] Bilik Pengguguran dan Bilik Tidur untuk Pelajar Dara Gaddafi ditemui di Universiti


Gaddafi seorang diktator di Lybia yang kini dalam perlarian telah meninggalkan Universiti Fateh yang menjadi naungannya untuk sekian lama. Kini Universiti Fateh ini telah dipindah hak kepada orang yang lebih fasih dalam pendidikan. Tetapi ada satu dewan di Universiti ini yang menjadi tempat Muammar Gaddafi selalu memberi ceramah untuk pelajar adalah di Green Hall. Dewan ini menjadi tempat kawalan tentera setiap masa dan semua orang tak tahu ada apa di tingkat satu dewan itu selain hanya untuk ceramah. Dekan yang baru dilantik Faisal Krekshi terkejut dengan penemuan itu. Terdapat satu bilik yang berkunci yang dilengkapi dengan doble bed, karpet berbunga dan juga lampu malap. Selain itu bilik mandinya dilengkapi dengan Jacuzzi. Menurut pekerja fakulti di sana, bilik ini Gaddafi selalu membawa perempuan simpanannya untuk tidur bersama dan segelintir juga menyatakan terdapat khabar angin yang dia sering mencari pelajar dara dan merogol mereka di situ. Selepas itu, satu lagi penemuan yang lagi memeranjatkan iaitu satu bilik yang dilengkapi dengan semua peralatan untuk pengguguran bayi. Semua pekerja tak tahu mengenai kemudahan ini. Betapa zahirnya Gaddafi ini, dia dikatakna sanggup membunuh rakyatnya untuk kesejahteraan dirinya. Semua kekayaan akan dimilikinya dan rakyatnya dibiarkan miskin.




 


asiantown

5 comments:

Pwincess9 Juhary said... Best Blogger Tips

gila.. tak bilik tu mungkin ok lagi kut.. tapi tang bilik pengguguran bayi tu... Mmg nafsu gila dia tu. AGaknya di adpt tahu yg dirogolnya tu mengandung terus dia cekup dan gugurkan baby tu tak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jgn mudah percaya kalo berita dari CNN,BBC & sewaktu dgnnya. Benda ni dia org blh buat. Amerika Yahudi tu memang laknat dan maaaaaaChiiiiiiBaaaaaai

Anonymous said... Best Blogger Tips

ak x prcaya

Anonymous said... Best Blogger Tips

media yg boleh mnipu dan mndustakan..aku xprcya la..slagi aku xtgok ngan mata kepala aku sndiri..yg mudh nk prcaya tu apesal..senang sngat nk dibodohkn..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pandai copy paste pastu jd fitnah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...