Kongsikan Entri Kami

Monday 21 March 2011

10 Gitar Paling Pelik dan Paling Stress

Ini adalah koleksi2 gitar terpelik yang MaxJinx jumpe kat Internet... Memang rare, bizarre, sepak-bontot, stylo, aneh dan whattahell.. ape lagi.. CEKIDAUT!

1 - Flipout

Haa... korang dapat notice tak ape yang pelik?? Badan gitar ni terbalik!!! Stress...Cool... walaupon nampak stylo n cool, tapi kompem susah untuk korang nak tekan fret untuk higher notes.. kalo berminat, korang boleh beli online dengan harga $459 sahaja.. - Flipout.

2 - Gun Guitar


You can play and kill at the same time with this Gun guitar. Memang stress stylo la gitar senapang ni. Only available kat kedai Yamaha kat Japan.. Sure lagi banyak gitar-gitar yang pelik kat kedai ni.. tgk je la gitar bass kat sebelah tu.. mmg STRESS!. korang boleh dapatkan gitar ni dengan harga $700!! Murah je beb..dapat tembak time tgh main gitar ala-ala dalam crite Desperado..hehe.. - Music Thing.

3 - Pikasso

 
Memang sesuai sangat la name guitar ni dengan design die.. Stress pening kepala aku tengok.. ntah mcm mane nk main pon aku tak tau..Gitar ini direka khas untuk Pat Metheny yang merupakan seorang guitarist jazz yang sangat femes dan penah menang banyak Grammy Awards.. Pikasso ni direka pada tahun 1984 dan yang buatkan aku stress, gitar ni mempunyai 42 STRINGS!!! - Pikasso.

4 - Jeweled Jesus

Gitar Fender Stratocaster ni di'carved' oleh Doug Rowell untuk Mike Deasy pada tahun 1969 yang melambangkan figure Jesus sedang memegang jambatan. Apa yang lebih stress, gitar ini penah dicuri dan dikembalikan 25 tahun kemudian setelah diumumkan di dalam website. Memang STRESS! - Jeweled Jesus


5 - Toilet seat guitar


 
Gitar toilet seat ni mempunyai  accessories yang membuatkan ia lebih real seperti pemegang kertas tisu toilet. Memang RARE dan sangat STRESS!! Makes me wonder, does it sound like shit??? - BoingBoing.


6 - Harp Guitar


Yang ni memang super amazing!! Tapi bagi orang macam aku yang tak pandai sangat main gitar, memang fail la nak main gitar ni.. Harp Guitar ni merupakan gabungan gitar dan harp dan mempunyai lebih seribu model dengan kombinasi tali gitar dan konfigurasi yang berbeza.. - Harp Guitars

7 - Satan angel guitar

 
Gitar Setan Malaikat ini memang sangat pelik dan aku rase lebih sesuai untuk death-metal and satanic bands. Tapi ape apepon, gitar ni memang style! - CollegeHumour

8 - Cigar box guitar

 
Gitar berbentuk kotak rokok ni sesuai untuk manusia manusia yang sengkek atau takde duit untuk beli gitar mahal.. Ramai famous rock and blues players mencipta gitar ini semasa mereka masih muda kerana takde duit nak beli yang baru. Memang stress r diorang ni..sanggup buat sendiri..patot pon femes..haha.. antara bahan basic untuk membuat gitar ni adalah kotak rokok dan batang penyapu.. - Cigar box guitars

9 - Naked lady guitar

 
Gitar macam ni pon hade??? Memang stress giler babun la.. Aku rase kalo main kat umah ni kompem kene halau ngan mak.. Yang paling stress, cube korang tengok kat mane tempat sambung jack.. STRESS obscene.. hahaha!- Music Thing.

10 - Wangcaster


Kalau korang nak show korang punye virility on stage, gitar Wangcaster memang sesuai untuk korang. STRESS! Picture says it all, so no more comments. Kalo ade pick guitar yang berbulu memang lagi cun la ngan gitar ni. LOL!! - Doug Rowell.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...