Kongsikan Entri Kami

Saturday 30 June 2012

OM : [Video] Kucing Pandai Bercakap Ditemui Di Indonesia?


Terdapat seekor kucing di Indonesia yang didakwa boleh bercakap seperti manusia dan dapat mengira dari 1 hingga 20. Tuan kucing itu, Claudia mendakwa sering mengajar kucing tersebut untuk bercakap. Korang boleh tengok video kat bawah nih..


p/s : Aku nampak budak tu macam menyeksa kucing tu. Ntahlah.. Kucing tu nampak terseksa sangat bila dipaksa bercakap macam tu. Tak patut btol.. biarkan kucing tu.. Jangan paksa dia bercakap..

Sumber : Here




12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni kene paksa mmng indosialan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Senja indah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia sendiri yang bukak tutup mulut kucing tuu..
mmg la camtu bunyik yang kuar... cehhh.. propa je lebey !

Anonymous said... Best Blogger Tips

macamana x paksa admin, ramai wartawan kat sana kalau kucing x cakap malu la dia hahaha

pacat888 said... Best Blogger Tips

sayur mayur...

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa celaka la,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

da macm puppet aku tgk kucen tu..die yg grk2 kn mulut kucen tuh..x natural!(cian kucen tuh)~

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo pnye indon!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing kalau diajar, apa-apa bisa dibuat...saya tidak akan menjual kucing itu...untuk saya,apa-apa saja hewan saya pelihara dianggap seperti nyawa saya sendiri....orang di atas ini J A N G A N K A M U K U T U K D A N P E R L I N E G A R A S A Y A !!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

emosi endog nih

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu paksaan la indog hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

fundek kucing tu ckp... dgr x?? hahahah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...