Kongsikan Entri Kami

Thursday 31 May 2012

OMG : Apa Yang Awek Cun #Meletup Ini Buat Sehingga Ditahan Polis? (8 Gambar)

Apa Yang Awek Cun #Meletup Ini Buat Sehingga Ditahan Polis?
Rupa yang menarik dengan tubuhnya yang nampak menawan, Arianny Celeste seorang ahli UFC Ring telah ditahan oleh polis kerana didapati menyepak hidung teman lalakinya. Celeste menyatakan yang semua ini kerana dia tertangkap teman lelakinya itu sering menghantar SMS yang agak menragukan kepada ramai gadis. 
p/s: admin rasa memang salah lelaki tu. Memang patut kena sepak dan siapa suruh nak berteman dengan ahli UFC pula..

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAKU: 1st~

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAKU: jari menari~~~~~ hahaha

CikPuanMudaIrma said... Best Blogger Tips

hoi.bagi aku la plak

Creamze said... Best Blogger Tips

Ganaih noo

Creamze said... Best Blogger Tips

Ganaihnyooo

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAKU: dusta nyer mke die...pdhal nk ltk title mke ahli UFC Ring ni lain bler brmkaup...title tpu..hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

tetek mantap bai..

CikPuanMudaIrma said... Best Blogger Tips

aku ni abnormal ke sebab aku xtgk muka dia.aku tgk breast dia.tu lg menonjol dlm gmbr.ke normal?wakkaka

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAKU: dushhh... jari mnari...

CikPuanMudaIrma said... Best Blogger Tips

hahahahahahahahaah..ilek anon HAKU..ilekk

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni kalau jd awek aku tobat x tgk pempuan len. aku syg ko tipah

Anonymous said... Best Blogger Tips

typo *teman lalakinya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

error : menragukan sebenarnya dieja meragukan. sila rujuk kamus

Anonymous said... Best Blogger Tips

gile kalo dapat bini camni, sanggup aku buat apa saja utk mu sayang oh..sangat cun mehlehtopzz..meleleh mazi..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...