Kongsikan Entri Kami

Saturday 4 June 2011

Takut Handphone atau Mp3 low battery? Beli BIKINI ini.


INILAH.COM, London – Bateri iPod atau IPad atau iPhone anda mesti habis bila-bila. Jika lupa membawa charger, hal ini akan membuat anda kesal. Namun, bikini ini boleh menyelesaikan masalah anda.

Bagi mereka yang merasa kesal saat baterii iPod iPhone iPad menunjukkan tanda-tanda kehabisan, sementara Anda tidak berada di ruangan yang menyediakan listrik, teknologi bikini ini boleh menyelesaikan masalah tersebut.

‘Baju renang’ ini dibuat dari panel suria yang boleh mengisi semula bateri apa pun, mulai dari MP3 hingga kamera. Perangkat canggih ini merupakan karya perancang Andrew Schneider. Bahkan, saat ini, Schneider berharap menciptakan sepasang celana yang boleh mendinginkan bir. Ada-ada saja.

Butuh 80 jam untuk menciptakan tiap bikini dari 40 kertas tipis fleksibel, panel foto-voltaik dan benang konduktif. Pengguna juga boleh menggunakan bikini ini untuk berenang. “Untuk mengubahnya kembali sebagai pengisi ulang baterai, cukup keringkan terlebih dahulu”.

Pengguna juga tak perlu takut tersengat elektrik saat menggunakan ‘baju renang’ ini. “Sengatan listrik tak akan terasa,” kata perancang itu. Bikini ini berharga  120 GBP (RM 527).

p/s : Beli lah boleh guna hp kat mana2 je yang ada matahari..tapi hanya sesuai untuk perempuan hihi..

3 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips

erkk! tak kene karen ke lau pakai? haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

nape?awak teringin nak pakai ke liyana??hehehe :D

saputra said... Best Blogger Tips

hehehehe,...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...