Kongsikan Entri Kami

Friday 15 April 2011

Wanita Rusia memperkosa 10 orang lelaki!!!

Seorang wanita Rusia yang diberi nickname 'Black Widow' ditahan kerana dipercayai meracun dan merogol 10 orang lelaki. Nama sebenar wanita yang berusia 34 tahun ni adalah Valeria K dan diberi nickname BW kerana hobinya ialah mengumpul labah-labah beracun.

Menurut Life.ru, polis mula curiga apabila makin ramai lelaki yang dimasuki hospital kerana keracunan klonidin dan juga trauma pada kemaluan mereka. Semua lelaki ini dah ingat sangat pasal apa yang berlaku kecuali pasal seorang perempuan yang seksi dan dia ajak mereka minum di apartmennya.

Apabila Valeria K di tangkap, dia memberitahu yang dia hanya mengajak mereka untuk ke apartmentnya dan semestinya mereka inginkan hubungan seks. Selepas itu, semua lelaki ini akan diracun pada saat mereka ini tengah gersang. Semua lelaki ini kan pengsan selama 24 jam selepas diracun dan kemaluan mereka yang yang tengah hmmmmm akan diikat. Di saat ini, BW akan memperkosa mereka.

Daripada 10 orang yang menjadi mangsa, seorang tidak membuat laporan. Ini kerana lelaki ini tidak berasa rugi selepas diperkosa. Dia kata dia minat pada wanita seksi seperti BW dan semuanya tak ada masalah bagi dia kecuali bab racun.

Inilah BW...


credit : kaskus

2 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

camni pon ade ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu la..mcmno la..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...