Kongsikan Entri Kami

Sunday 11 November 2012

OMG : Bunga Api Bernilai £10Juta Sempena Jubli Emas Negara Kuwait (10 Gambar)


Pihak kerajaan Kuwait telah menghabiskan lebih 10 Juta Pounds untuk menghasilkan pertunjukkan bunga api terbesar di dunia sempena sambutan jubli emas pemerintahan berparlimen negara tersebut. Pertunjukkan bunga api tersebut diadakan di ibu negara Kuwait, Kuwait City dan sebanyak 77,282 bunga api dinyalakan dalam tempoh satu jam. 


p/s : membazir kot... 

Sumber : here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st.....dibawah semua anak babi macam noob and aku_skandallxxx...

kluarga ayah mak Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

Yeay

Cikgu Siti Rohayu said... Best Blogger Tips

sapa2 nak fonsex dgan cikgu, bleh la call num ni 089812417 cikgu perlukan lelaki.

Anonymous said... Best Blogger Tips

puihhh.....cikgu rohayu konon...sekali call, suara jantan yg jwab.....hoho......

Anyway, aku tengok aku dah semakin dibenci oleh pembaca2 blog ni.....tapi aku rileks je, sebab aku faham orang melayu ni kaki hasad dengki.....pantang nampak orang lain berjaya, mula lah ada suara2 sumbang yg x puas hati..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau diberi pada fakir miskin...banyak pahala dapat

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Aku_skandallxxx ko bodoh kan?nak menyamar jadi anonymous tapi lupa sign out,pastu kutuk diri sendiri.terdesak ke?hahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku skandallxxx mmg bangang..keturunan dia ni mmg bodoh!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aq bukan melayu arh ,tp aku_skandalxxx anak pelaur tuela kepala dah bengong ...hahha

Anonymous said... Best Blogger Tips

perghh!

WE DO NOT FORGIVE. WE DO NOT FORGET. WE ARE ANONYMOUS. EXPECT US. WE ARE LEGION.

Anonymous said... Best Blogger Tips

"aku skandal" fuck "hujan" dpt anak haromm kepale x btol cm die..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg kat atas sekali tu confirm mesti anak haram

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada lagi anjing gila yang comment 1st

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

membazir je dgn bunga api bakar duit je

Neelofaharddiefan! said... Best Blogger Tips

Negara dorang kaya apa heran?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...