Kongsikan Entri Kami

Saturday 29 September 2012

Serius : Nenek Cantik Terpilih Menjadi Cheerleader NFL (3 Gambar)


Suzie Sanchez yang sudah berumur 37 tahun terpilih menjadi salah seorang ahli cheerleader — yang terkenal dengan wanita cantik, ceria, lincah, dan muda.

Statusnya sebagai ibu kepada tiga orang anak, dan nenek kepada seorang cucu tak membuat impiannya sejak berusia lapan tahun — ketika mulai belajar menari, hilang begitu sahaja.

Pasukan Oakland Raiders — salah satu pasukan yang bertanding dalam National Football League (NFL), liga sepakbola ala Amerika memilihnya untuk bersorak di pinggir lapangan selama musim pertandingan tahun 2011-2012.

Sanchez terpilih melalui audition yang ketat. Ia membuat hakim terpaku dengan kemampuanya menari, keahlian, dan penampilannya. Dengan terpilihnya Sanchez, kini dia adalah wanita yang tertua di antara ahli pasukan sorak Raiders.

“Saya hanya boleh menangis,” kata Sanchez setelah mendengar nombor nya, 45, disebutkan. “Emosi saya meluap-luap, aku bersyukur tak pernah menyerah kalah selama ini.”

Susie bukanlah nenek pertama yang menjadi ahli pasukan sorak di Raiders. Pasukan itu sebelumnya juga pernah memiliki Kathy Ferrin yang terus aktif meski pun telah menjadi nenek pada tahun 2003-2004. Bezanya, Ferrin sudah menjadi ahli cheerleader sejak muda lagi.

Tapi apakah ini membuat Susie Sanchez cheerleader tertua di NFL? Sayangnya, tidak, kerana ahli cheerleader yang tertua adalah Laura Vikmanis, berusia 42, dan masih kuat melompat dan berteriak memberi semangat.



p/s : nenek nenek si bongkok tiga.. MILF.. hehe

Sumber : Here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

o.0

Anonymous said... Best Blogger Tips

nenek umoq 37, awal betul

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka sudah berkedut

Anonymous said... Best Blogger Tips

i love milffffffffffffffffffff....wahwawhah....gersang weyh...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

umur 37 dah jadi nenek... umur berapa ye dia mula adakan hubungan seks dan beranak anak pertama

ben xii said... Best Blogger Tips

silicon

mr.fapson said... Best Blogger Tips

wow leh tahan nenek nie....
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

m4z4 said... Best Blogger Tips

umur cam dh 40 lebih je

Entri Terkini - REMAJA KE SEKOLAH SETIAP HARI DENGAN LAMBORGHINi

Anonymous said... Best Blogger Tips

wah.. GILF?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...