Kongsikan Entri Kami

Wednesday 9 May 2012

[UPDATED] Kejam : [Video] Wanita Dera Bayi Tanpa Belas Kasihan


Mungkin ramai yang dah tengok video seorang ibu yang mendera anaknya tanpa belas kasihan. Ibu ni memukul, menyepak dan mencubit anaknya yang helpless itu tanpa sedikit rasa kasihan. Apa salah bayi itu?

Maklumat Terkini menurut sumber, 

"pmpuan ni dh kene tngkap, dlm proses perbicaraan lagi. pmpuan ni xberapa betul sgt. skg anak dia org lain yg jaga. tp anak dia dlm trauma lagi. bila ada org nk pegang, dia nangis. perempuan yg record ni dh pernah cuba halang tp kene blasah, so dia terpaksa record senyap2 dan tunjuk bukti kat polis.- credit from Intan Humairah Abdul Hadi"

Tapi menurut MyNewsHub.my, pihak polis baru sahaja mengetahui mengenai perkara ini dan belum mendapat laporan. Mereka juga belum dapat mengenalpasti pelaku dalam video tersebut. 

LATEST!!
Malaysia ( Royal Malaysia Police ) shared a link.
21 seconds ago
STATUS VIDEO PENDERAAN BAYI :

Berhubung dengan penyebaran video penderaan bayi melalui media sosial, PDRM telah menerima hampir 300 aduan dan komen daripada orang ramai yang rata-rata bersimpati dan prihatin dengan nasib bayi tersebut.

Untuk makluman, kes tersebut telah dilaporkan di IPD Petaling Jaya pada 29 Mei 2011 dan tangkapan telah dibuat pada hari yang sama. Pelaku merupakan ibu kandung kepada bayi perempuan yang didera.

Wanita tersebut kini sedang menjalani hukuman penjara selama 18 bulan bermula pada tarikh tangkapan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001.

Yang mana satu berita betul? Wallahualam..



46 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..oh yeeahhh.. come on baby.

Anonymous said... Best Blogger Tips

sadis

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa yg cakap 1st kat atas tu mesti hensem orgnya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

syiak tol la.. bila aku nak dpt 1st ni!!! syial punya ONANIMOUS!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

butoh punya anon.....baru jerk aku nak first......mmg lahanat pompuan kat video ni....kalau aku jumpa, aku gegaji kepla tengkorak dia....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon16:19 dan Anon16:23 orang yang sama..forever alone...kui3

Anonymous said... Best Blogger Tips

jealous aku dengan mamat yg 1st tu...arghhhh tensennya..aku nak gi bunuh diri ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 16:38 seperti jealous jaaa.

Anonymous said... Best Blogger Tips

polis dan pihak cyber security baru je tahu hal ni . diorang baru nak siasat tentang ni . and lg satu , call je laa cyber security senang nak tahu perkembangan dr denga owg cakap . kang ade cakap lain ni cakap lain . bawak fitnah jee broooo .

dan said... Best Blogger Tips

memang babi punye pompuan meh sini pokol aku.budak bilehla ko......

Anonymous said... Best Blogger Tips

cuba kalau kita buat dia macam tu best kan??segelintir perempuan yang busuk mmg macam ni :)

ikan bilis said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
ikan bilis said... Best Blogger Tips

agenda ketahian apa ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

PENJARA 18 bulan je?????? KESIAN AKU TENGOK BABEY TU!!!!!!PATOT BUNOH JE POMPUAN BUTOH NI!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

setan punya perempuan, x sanggup aku nak tengok... apa yang dia nak kat budak tu?? kalau nak suruh diam jgn la.. pukul dia lg d pukul lg teruk la dia menangis. kalu aku nampak kat depan mata aku aku x rakam tapi aku tendang perempuan ni.. DASAR SETAN

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampak cm die stress jew....nk lepaskan tension, baby tu plk jd mase...mmg kesian la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian nye kt baby tu..ape la yg die tau..msti la die nangis sbb sakit kne pkul ngan pompuan babi tu!aku tgk pon rse cm nk nangis je sbb dgr suare baby tu yg x mampu nak wat pape..bodoh tul..ko betina mmg x layak jdik mak...sial tul..da la mothers day da nk dkat..skit nye ati aku!!!hrp die dpt balasan yg sepatutnye!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalu aku..aku xkn rakam kekejaman die..tpi aku trus terajang kt batang hidong die!bitchhH!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

meroyan ke ape betina ni??buduh tul pkul baby tu cmtu..penjara 18bln x ckup setimpal ngn ape yg die wat kt baby tuh!yg record pon satu..yg takut sgt nk sepak betina tu ape hal??!!emo la aku tgk bnd cmni..cian baby tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dah mcm men ngan ank patung da tgk

Anonymous said... Best Blogger Tips

huhuiii..rasa nak seksa jer bitch tu..terasa kenimatan menyeksa nya..huhuii..potong jari dia satu2..lepas tu siat2 kulit dia, lepas tu ikat atas palang upside down..ikat rambut dia kat driller kasi cabut satu2..bagi dia makan byk2 lepas tu jahit lubang juburnya supaya tak dt berak dan tahi kuar dari mulut, bagi air kencing suruh dia minum..korek apa yg patut seperti biji mata dan lain2...

hahahhahhahaha..*gila ke aku ni "sambil terbayang2 kenikmatan penyeksaan itu

Anonymous said... Best Blogger Tips

satu je yang aku nak komen...org yang suruh stop dan rakam video apsal x stop kan perempuan tu? ape ke bengap masing2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo punya pempuan...emo aku tgk benda ni..aku nak anak susah nak dapat org dapat buat mcm ni pula...

Anonymous said... Best Blogger Tips

y tkam rakam nie pon ptot kne dera cm tu...cb .dh tao org tu xbtol lg mau tgk..cb lu...naraka...seys ak btol2 sdey tgk..mgelitik bdk tu..sndal la y rkam nie..bdoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi btol ppuan ni....ni kompom ppuan ni placur.....placur slalu cmtu....bangang pyer ppuan,....da ar tpon kat kaki 2 murah....klau samsung note lg bgos....bangang ppuan cmni...aku rse da mmpos kowt ppuan ni....kompom ar placur.anta ppuan ni kat pulau2 amazon...baru dia tahu azab seksa nk cari mkanan...silap2 harimau baham dia....tp harimau pon xde selera ngn dia....mcm bangang....aku geram btol ar ppuan ni....eeeiiiiiii....rase nk tampar plak ppuan cmni....polis kne wat sesuatu kat ppuan ni.....bantai jerkk.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg tukang rekod 2 pon ambil ar tindakan....kompom2 ar yg tukang rekod n tukang pukul ni kne azab seksaan kubur nntii...tggu arr....baru ko nk cari anak ko yg pukul 2 ....ko tggu ar ....

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu pmpn ni hentak kepala bdk ni kt dinding, snyp trs bdk ni. harap x wat la mcm tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kowang yg maki pn msti semuanye org Bodoh...x bodoh bangang...pk la dlu mcam2 masalah yg die kne...Perempuan Meroyan mmg kdg2 xmasuk akal....lagi2 kalo ppuan yg maki...kowg smua rase nti.keh3..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yg tukang rakam.ni asl bodo sgt.. Babi..nkaubdah tau budak tuh kena pukul kau tgk je asl.. Bngang nk mampus.. Yang pompuan ni asl?? Gila ke?? Bodo anak sendiri oin nk pukul.m kaubxde otak ke?? Dia tuh budak2 lg.. Babi bodoh sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko yg bodo ko ckp bdk too bodo...nie la betina.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

klo dipukul bdk besar yg dok menengok tepi2 tu thn jgk..ni BAYI...merangkak pun x lps..tukang pkul tu selayaknya toreh bijik tu pkai psau ckur, tkng rkam sila hantuk diri kat dinding smpai pecah...bangang! klo kate bicth tu gile mroyan, ko yg x mroyan tuh ambik r bdk tu..tkut kne pkul ngn bitch tu wt per..ko pkul die blk..ermm...aq syak bitch yg tw MANTAT & BERANAK ni mesti mrh kt laki die tp lpas kt BABY...PUIIIHHH!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape yg post 1st 2nd tue menag xde perasaan! boleh pulak bergurau senda kat cniy! agak ler....

MIZZSEVEN said... Best Blogger Tips

kes selasai dh ppuan ni dh ada kat penjara dan akan dbawa ke umah org gila x lama lagi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

angin btul aku tengok!klu aku dah x rakam dah terus terajang je pompuan tu bagi mampus..sempat lagi merakam..lama plak tu..sangup biar je bayi tu kena pukul camtu..mmg sial pompuan tu..teresak2 bayi tu la bangang punya pompuan!kenapala x depan mata aku..kaki aku dah mengeletar nak terajang ni..sabar ya baby..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bdak 2 nth spe jage ar plak..arap2 bdak 2 slamat....g mmpos same btina tu....mmg btina tu bangang pon...wat pe nk msok penjara...wat rugi duit kerajaan je bg dia mkn......bg je dia mkn taik org2 kat penjara 2.....smoga bhagia kat dlm pnjara k...hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

xse anak xpyah berjubur la...

Unknown said... Best Blogger Tips

sakithati kita

Anonymous said... Best Blogger Tips

"eh jgn la pukul, **** sakit budak tu !!" tu jela ptlgn ikhlas yg perakam ley wt

Anonymous said... Best Blogger Tips

bitch !! ape dose le ank tu buat smpy kau nk belasah cenggitu, nie mesti tgah meroyan lpas kena tinggal kekasih.. kau tu pmpn yg bnyk dose, dah buat ank haram nk belasah plak pehal la gilerrr.. bebal

Anonymous said... Best Blogger Tips

geramnye aku tengok pompn ni...rase nk tapak je muke die...bru die tahu sakit ke x.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak boleh salahkan 100 peratus, kat pompuan ni, aku pelik, bapak budak ni mana? tahu memantat & buat anak je, ko pun patut sama tolong jaga budak.
Mungkin pompuan ni ada sakit mental sikit, nak suruh budak tu diam, tapi kalau ye pun bukan itu caranya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jangan komen dulu kalau tak diselidik dari setiap sudut. Kan dah diberitahu, "perempuan yang merakam pernah kena belasah kerana cubaan menghalang". Mana la tahu, badan si perakam itu jauh lebih kecil dari si pendera? Ataupun, si pendera itu memang ganas semacam?

Kalau you lelaki, you boleh cakap you akan sepak terajang si pendera kalau berlaku benda ni depan. Cuba bayangkan, kalau si pendera tu lelaki, dah tu badan dia besar badan Batista WWE, ada ke you berani nak rapat?

Ini dah kira baik dia rakam, kemudian hantar balai polis sebagai bahan bukti. Menunjukkan betapa dia nak sangat menolong bayi tersebut. Tak ke mulia tindakannya?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing sy comel...anjing trbiar pon bnyk kat uma sy..tp sy tngok sme binatng sygkan ank die..mknusia amik ank2 die,die yg sdh...lg2 yg anjing 2..siap kjar org yg amik ank die..sdngkn binatang yg ta der akal pon sygkan anak die..mknusia nie da dkurniakan tuhan akal yg bijaksana pon ta gne...lau ta nk jge,rase cam mnyushkan jge ank 2, bg org yg mmrlukan...suatu ari nnt lau ank 2 brjaya...jgn lak ko nk trhgeh2 nk dkt ngan ank ko tuh..mngaku ank sndri..xnk ank jgn nk mnggatal anu 2!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku sokong anon 08:51..yg lain d atas2 tu tau nk nenuduh aje..x bc btl2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni pompuan.. tak payah kahwin.. gatal nak kahwin.. nak buat 'anak'.. tp xde tggjwb tuk jge anak.. haish.. mak apa la cmni ni.. sakit hati tgk.. aku..marah adik aku pun.. aku yg sedih.. nyesal marah dy... ni lg la.. pukul tendang sume?? xda hati perut apa pompuan ni??

Anonymous said... Best Blogger Tips

setan punye pompuan...binatang pn x buat ank macm ni skli..ak rsa nk sepak je muka pompuan ni..klu dh x nk ank 2 bagi je kt org lain..yg rakm vdeo ni pn 1 bangang nk mampus bknnye nk ambk bdak duk tgur je..dua2 pmpuan sama bangang..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...