Kongsikan Entri Kami

Thursday 1 March 2012

Review Blog : Adam Narzuan - Meluah Rasa, Berkongsi Ceritera


Okay, kali ni admin nak review satu blog yang menarik iaitu Blog http://adamnarzuan.blogspot.com/. Korang boleh pegi melawat blog ni yer. 

Okay, seperti kebanyakan blog, blog ni merupakan blog infotainment atau blog info, berita, hiburan, isu semasa dan macam-macam lagi.

Apa yang membuatkan blog ni menarik ialah layout yang simple dan kemas. Ini sangat penting kerana ia menarik minat pembaca untuk sentiasa melawat blog.

Blog ini jugak mesra pengguna dengan menggunakan warna font dan background design yang menyedapkan mata untuk membaca.

Blog ni sekarang sudah mempunyai 484 follower dan ini menunjukkan yang blog ni telah mempunyai ramai pembaca tetap. Ini menunjukkan blog ni bukan blog sampah atau copy paste semata-mata.


Antara pos-post terbaru yang menarik perhatian admin ialah seperti berikut, korang klik je link-link kat bawah ni  dan layan blog Adam Narzuan nih. 





Kalau berminat. Boleh jadi friend dia kat Facebook disini - Adam Narzuan .

p/s : Apa tunggu lagi, yang penting, Adan NArzuan ni adalah salah sorang dari pembaca tegar Blog ASG. Jom baca blog dia ramai-ramai!! 

* Kepada sesiapa yang ingin Blog ASG membuat review Blog atau PRoduk korang, boleh email kepada kami untuk membincangkan syarat-syarat.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...