Kongsikan Entri Kami

Saturday, 18 February 2012

Serius : Zhang Dongling, Pembedahan Ubah Artis Dari Tomboy ke Gadis Seksi (9 Gambar)

Zhang Dongling telah menimbulkan kontroversi selepas gambar dia sebelum dan selepas pembedahan betul-betul memeranjatkan. Lima tahun yang lalu, dia hanya seorang penyanyi kelab seperti tomboy dan gemuk. Kini dia merupakan seorang supermodel yang cun giler.


 via : tt.mop.com

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st !!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck u thehellwiththeworldtoday . babi lu sume .

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st haha wtf sapa ckp q cb ma aq!

Unknown said... Best Blogger Tips

cntik

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk carik pmpoan cmneh..msh virgin lg tuh..hazirah kasimon x jeles ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

@hazirah kasimon awok lagi cntik..kihkih

Anonymous said... Best Blogger Tips

palsu buat pe

Anonymous said... Best Blogger Tips

@http://akustressgiler.blogspot.com/2012/02/serius-zhang-dongling-pembedahan-ubah.html#c2209420511799774744 luv u..

Anonymous said... Best Blogger Tips

alhamdulilah,,aku First jgk akhirnya..

benz zee said... Best Blogger Tips

TETEK BELIAU !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hohohoho...mang cantek la. body dia mantap.

are din said... Best Blogger Tips

ermmm cam nie la bgs ada komen2 yg ada kaitan dgn aper yg disampai kan oleh admin.
pe pe pun ... mmg cun ... tapi ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cun gila arrrr.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

itik dah jadi angsa.. so kalau nampk jer org tak cantik...terus jer kena reject.. kalau dah tukar tu jadi cun giler... haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...