Kongsikan Entri Kami

Saturday 10 December 2011

Gosip : Maya Karin Jawab Isu Penggunaan "Alhamdulillah" Untuk Adegan Ranjang


Berikut ialah kata-kata yang kononnya digunakan oleh Maya Karin semasa interview tersebut.
Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakon babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak berkenaan sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar


Memang nampak sangatlah tak sesuai penggunaan perkataan Alhamdulillah di atas sana kan? Namun sebenarnya Maya Karin tak guna pun perkataan tersebut. Itu semuanya ditulis salah oleh wartawan-wartawan yang menemuramahnya. Kata Maya Karin:-
Saya tahu tempat mana nak cakap (Alhamdulillah). Saya cuma cakap gementar… saya terkejut… yang saya ingin lakukan itu (adegan ranjang) pun tak cakap. Saya tak perlu diperbesarkan (isu ini)… dah disalah tulis… ada juga title (tajuk) lain yang saya tak sebut langsung.via




Sumber: Here

6 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips

tapi dia tetap salah. menolong memalukan bangsa Melayu T_T

Unknown said... Best Blogger Tips

dia berlakon je dik oii..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ikut filem barat..mcm ni la..

DOWNLOAD FILEM AKU BUKAN TOMBOY!

DOWNLOAD FILEM "FINAL DESTINATION 5 (2011)"

Anonymous said... Best Blogger Tips

alah..besalh tuh..dlm filem mcm2 bnde bleh trjadi..tp mereka mmg ttp salah pda pndngan agama dan budaya melayu..filem2 dulu tak prnah wat camnih..mereka sudhpon mpunyai suami dan isteri msing2..spatutnya mereka mnjaga maruah diri dan keluarga mereka mskipun bergelar sbgai pelakon..kecewa tahap stress!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

eee citer ape ni?? ombak rindu ?? tak penah pn bace novel dan x penah pn nk tgk. tp ade la dgr ramai sngt yg tergila-gilakan citer ni skrang. tp biler tgk image ni (baru tau ade babak ranjang), eiii kesiannye sape yg kate suker... eeeeii...
kalo btul la taksub sngt nk buat babak ranjang, amik je pelakon pasangan laki bini. cm lisa dan yusri nanti.. eh tp tunggu dorang nikah dulu. takdela geram sngt tgk.

and lg satu, bahayanya keje wartawan ni, sbb kalo fitnah, dosa fitnah tu dah dapat dah. eiii..

nauzubillah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

eeeeeeeee....mmg r berlakon jerk!! tp pegang betol2 ka??? ish...ape bezanyer...ade ke dose tu bleh pilih2...? Ish..Kene betul2 tau x???

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...