Kongsikan Entri Kami

Thursday 18 August 2011

Hot : MySurvey, Portal untuk Suarakan Pendapat Anda dan Dapatkan Voucher Percuma






Baru-baru ini AkuStressGiler telah meletakkan iklan MySurvey sebagai header dalam blog ini. Ini kerana setelah telitikan Portal MySurvey ini. MySurvey telah disertai oleh 27,000 rakyat Malaysia yang ingin pendapat mereka didengar. Jadi, kami mendapati portal ini sangat berguna kepada remaja-remaja yang sudah berusia 15 tahun ke atas. Ini kerana mereka dapat mengetahui tentang maklumat/berita terkini tentang segalanya di Malaysia dari multimedia, teknologi sampailah ke automobil. Anda bukan saja boleh mengetahui semua ini melalui emel anda tetapi juga melalui SMS anda. Semasa pendaftaran, anda akan disuruh pilih mana-mana kategori yang anda ingin memberi pendapat dan idea anda seperti dalam Blogging dan Telefon Bimbit. Jadi segala maklumat mengenai kategori itu akan dihantar kepada anda dan anda akan disuruh untuk bersama dengan 27,000 pengguna yang lain memberi pendapat tentang benda yang telah dibincangkan .Jangan risau, anda memberi pendapat bukan secara percuma kerana setiap pendapat anda akan diberi MATA yang boleh ditukar kepada pelbagai Voucher yang affliate dengan Mysurvey termasuk McD, Jusco, iSetan, Ayamas dan KFC. Menarik? 

p/s: jadi tunggu apa  lagi rakan-rakan sekalian? Ini semua adalah percuma dan selesai dalam beberapa minit sahaja. Anda masih tak terlambat untuk menyuarakan pendapat anda kepada seluruh rakyat kita. Biarlah pendapat anda disebarkan dan menjadi pengkongsian bersama. 

Untuk mendaftar, sila tekan butang sertai sekarang dan mendapat voucher percuma untuk seisi keluarga.

MySurvey merupakan :Suatu Panel Kajian merupakan sekumpulan individu-individu yang bersetuju untuk dihubungi pada suatu masa hadapan untuk penyelidikan berkenaan kajian pasaran. Mereka berkongsi buah fikiran dan pendapat berkenaan produk, perkhidmatan dan topic-topik lain untuk balasan berupa mata ganjaran yang bernilai dan hadiah-hadiah. Keahlian Penal Kajian MySurvey terbuka kepada penduduk Malaysia berumur 15 tahun ke atas yang mempunyai alamat emel.


Discover the power of your opinion
Wahai [EMV FIELD]FIRSTNAME[EMV /FIELD],
Kami telah melancarkan laman baru untuk Tinjauan Malaysia Saya!

Tinjauan saya adalah sebuah laman pelanggan terdiri daripada individu-individu

yang ingin menyertai dalam kaji selidik secara PERCUMA. Hanya memerlukan

satu minit untuk menyertai.
Voice your opinion and be rewarded
Join now
Yang Benar,

Irene

MySurvey Malaysia

mysurvey.com.my



GANJARAN :

1 comments:

Saya Disini said... Best Blogger Tips

awak dh tebus ke ape2 ganjaran?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...