Kongsikan Entri Kami

Sunday 12 June 2011

News : Lelaki berpura-pura sakit agar nurse tukar pampers dan menyentuh kemaluannya


TRIBUNNEWS.COM - Seorang lelaki berpura-pura mengalami kecederaan otak agar jururawat boleh menggantikan pampersnya dan menyentuh bahagian kemaluannya. Demikian kenyataan AOL, Jumaat (10/6/2011).

Lelaki berasal dari New Hampshire bernama Eric Carrier berpura-pura menjadi ayahnya dan memasang iklan di Craiglist mencari jurawat untuk merawat anaknya yang katanya mengalami kecederaan setelah kecelakaan. "Dia tidak mengalami kecacatan pun dan dia tidak pernah mengalami kecelakaan," kata Hooksett Police Detective Janet Bouchard.


Ketika polis tiba di rumahnya pada Mac lalu dan membincangkan mengenai perjanjian kerja.  Mereka tidak berjumpa dengan lelaki yang ingin dirawat tersebut. Tapi hanya melihat seorang lelaki berusia 23 tahun yang dikatakan mengidap gangguan mental.


Jururawat yang tiba di rumahnya menduga Carrier tinggal sendirian dan tak boleh merawat dirinya, jadi dia kemudian mengganti pampernya. Tetapi, dia menjadi curiga kerana tak ada susulan pekerjaan dan orang yang menelefonnya untuk perjanjian kerja dan kemudiannya menelefon polisi. "Dia berpura-pura supaya kemaluanya boleh dilihat oleh juruwat ini," kata Bouchard.

p/s : Kesian si jururawat itu. Bukannya dia tau apa-apa pun. Free-free je dia pegang kemaluan lelaki tersebut..


6 comments:

vampire's lovex said... Best Blogger Tips

gilos betol laki tu ..kesian nurse tu,tangan tercabul

Enchik Nine said... Best Blogger Tips

hahaha... meh ak tukarkan nak... ak nurse jugak tau... male nurse... :D

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha .. gile mamat neyh ..

MIZZSEVEN said... Best Blogger Tips

hilang akal pe mamat ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dekat Malaysia pun ramai mcm ni. BINATANG punya org. Awek aku nurse, masa dia praktikal dekat hosp sg.buloh ada pesakit dari terengganu ni. Dia sakit demam denggi. Dia kena pakai kondom sbb tak boleh bangun, so kena kencing dalam kondon tu jelah(kondom hosp, bukan durex or whatever) bila awek aku dah pakaikan, dia saja tanggalkan, dah pakaikan lagi then dia bebuat tanggalkan. Orang mcm ni elok hantar dkt zoo jadikan makanan buaya, gatal nak mampos. Mesti puak puak BN atau org org NAJIB ni,

Unknown said... Best Blogger Tips

Ish klu lah dpt bini jururawat mst aku jd laki yg dayus bio bini aku pgg batang laki len....konon alasan kerja...niat x menghalalkan cara....kembali kpd al-quran dan sunnah....bende ni x dibenarkan dlm islam...kcuali darurat....tp malaysia darurat ke?pesakit laki perempuan yg rawat...pesakit perempuan laki yg rawat....subhanallah....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...