Kongsikan Entri Kami

Saturday 28 May 2011

Rozita Che Wan tunggu Shahir yang buat penjelasan.


sumber : mymetro
KUALA LUMPUR: “Saya serahkan kepada Shahir untuk membuat penjelasan kerana dia tahu hal sebenarnya. Saya juga berharap hal peribadi seperti ini tidak diperbesarkan lagi atau dijadikan kontroversi.”

Itu kata dramatis jelita Rozita Che Wan mengenai penafian dibuat juara Akademi Fantasia musim kelapan (AF8) Ahmad Shahir Zawani mengenai hubungan cinta mereka.

Berdasarkan SMS dihantar kepada Harian Metro semalam, Rozita mengakui penjelasan diberi Shahir bahawa dia hanya berjenaka adalah benar.

“Saya harap penjelasan Shahir dapat menjernihkan sebarang kekeliruan yang timbul berhubung kenyataan saya sebelum ini,” katanya yang difahamkan sedang menjalani penggambaran drama di utara tanah air.


Semalam, Shahir tampil menjawab gosip panas yang mengaitkan dirinya dengan pelakon utama filem Empat Madu itu dengan menjelaskan Rozita mengiakan khabar angin mengenai percintaan mereka untuk menyedapkan hati orang yang tak henti-henti bertanya kisah peribadi mereka.

3 comments:

yuyul said... Best Blogger Tips

yg sorang mengaku, yg sorang x ngaku. yg sorg thegeh-hegeh, yg sorg lg takut ilang peminat.

Mr B said... Best Blogger Tips

lau aku mgaku je lah,,,rozita tuh..thirtysixC kihkih

MoneyMakerGroup said... Best Blogger Tips

rozita tuhh... ish...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...