Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 28 December 2012

Serius : USB Bluetooth Buatan China Dengan Antena Yang #DumbAss (3 Gambar)

USB Bluetooth Buatan China Dengan Antena Yang #DumbAss.
Bukan main cantik lagi stick ni dengan antena. Tetapi cuba anda tengok sendiri bergunakan antena tersebut atau cuma satu hiasan semata-matanya. 




14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

besar giler bluetooth ni..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodohnye la anonymous 11:28 punya komen

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin ayat mcm budak tongong je.. ade ker BERGUNA!! ayat kejadah tuuuu doll..

muzz aliyas said... Best Blogger Tips

antenna tu pkai bluetooth jgak..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nama glamourku Sonya Jane. Nama sebenarku Meilan Aprilia. Umurku 27 tahun. Kerjaku sebagai jururawat sebuah hospital daerah. Aku kerja shift, waktu kerja kadang-kadang pagi, kadang-kadang petang dan kadang-kadang malam. Aku belum berkahwin tetapi dah bertunang. Tunangku kerja di negeri lain. Kami jarang berjumpa. Aku kerja shif malam, hari itu. Aku pulang ke bilik asrama kira-kira pukul 8.30 pagi. Lepas mandi dan sarapan aku baring-baring di katil. Udara agak panas, aku buka tingkap bagi udara masuk. Blok asrama aku di bahagian belakang hospital. Di sebelahnya kerja-kerja tambahan sedang dilakukan bagi membesarkan lagi hospital. Banyak pekerja Indonesia dan Bangladesh. Aku terlelap kerana tak tidur semalaman. Tiba-tiba aku terjaga apabila badan aku diraba-raba. Aku menjerit, tapi tangan kekar memekup mulutku. Aku terpandang batang besi tajam menghala ke dadaku. Dua orang Bangladesh berpakaian kerja memegangku erat. Sakit terasa badanku di tekan ke tilam. Dengan bahasa melayu kurang fasih mereka mengancam aku. Aku ngeri melihat besi tajam. Aku takut, aku tak terdaya melawan. Dengan pantas mereka menarik kain yang aku pakai. Tubuhku bogel. Dua pasang mata mat bangla melihat rakus tubuhku yang ranum. Bajuku dilucutkan juga. Terdedahlah tetekku yang kenyal mekar. Tetekku diramas kasar oleh tangan yang kasar. Kedua tetekku menjadi sasaran. Mat bangla yang satu lagi mengerjakan cipapku. Pahaku ditarik kasar. Aku terkangkang. Cipapku dibelai tangan kasar tangan pekerja binaan. Aku lihat nafsu mat bangla makin ganas. Mungkin mereka telah lama tidak menggauli perempuan setelah lama meninggalkan negara mereka. Aku rasa kedua mat bangla ini telah beristeri. Umur mereka aku rasa lebih 30 tahun. Dengan pantas mereka menanggalkan pakaian masing-masing. Mencanak keras konek mereka yang besar panjang agak kehitaman. Yang gemuk mungkin 6 inci, tapi yang kurus tinggi lebih panjang. Mungkin 7 inci lebih. Tapi yang benar-benar aku terkejut ialah kedua-dua konek mereka berkulup. Aku dengar cerita kawan-kawan semua mat bangla agama Islam, pasti konek mereka bersunat. Tapi yang berdiri depan aku berbeza pula, mungkin mereka agama lain. Atau mungkin masyarakat di kampung mereka tak mengamalkan bersunat. Aku tak tahu. Aku bukan kesah sangat hal-hal konek. Aku ingat semua konek sama saja. Aku gerun. Aku terpaksa pilih, besi besar tajam atau konek tumpul berkulup. Aku tak terkata. Aku tergamam. Mat bangla pertama yang agak gemuk meneroka tetekku. Mat bangla kedua kurus tinggi mengerjakan cipap aku habis-habis. Satu mulut mengisap putingku. Mulut yang satu lagi mengisap cipapku. Antara takut dan cemas, nafsu aku meninggi juga dikerja mat bangla. Mat bangla yang pertama bangun dan menyodorkan koneknya ke mulutku. Konek berbau peluh dan hamis itu terpaksa aku masukkan ke mulut. Mat bangla menarik maju mundur koneknya di mulutku. Aku terasa kulupnya terbuka tertutup dalam mulutku bila dia gerak maju dan mundur. Mungkin mat bangla ini tak pernah cuci koneknya, ada benda-benda lembut licin melekat di lidahku. Tak puas dengan tetekku, mat bangla gemuk mencium dan menjilat ketiakku. Ketiakku yang dah seminggu tak dicukur menjadi habuan mat bangla gemuk. Bulu-bulu halus ketiakku digigit-gigit, ditarik-tarik geram. Aku geli dibuatnya. Aku mengeliat tak keruan. Tindakan mat bangla gemuk menyebabkan aku lupa yang aku diperkosa. Nafsu aku tak terkawal lagi. Cipapku basah kuyup di jilat mat bangla tinggi kurus. Klitoris di bahagian atas cipapku dikucup dan dijilat kasar.

Anonymous said... Best Blogger Tips

'semata - matanya'

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kalau diorang letak piring astro pun masih tak berguna jugak

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 16:20..
pergi mati dgn cite bangang ko tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 16:2o nk buat dosa,,buat sorng2. jgn nk ajk org lain

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

stress baca kisah bangla kat atas tu.

LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
AMARAN:BERHATI-HATI KETIKA MENAIKI PENGANGKUTAN AWAM!
TERHANGAT:Full Video Youtube Maharaja Lawak Mega 2012 Minggu 7!

Anonymous said... Best Blogger Tips

wtf....cite mat bangla tu lg dramatik dr info admin jadah haram nih

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang tau x semalam aq berak 2 kali....

Anonymous said... Best Blogger Tips

oh..yeke..so ape masalahnyer?!!ko berak batu ke?atau kau berak keluar emas?!!citer mamat bangla 2 mmg stress untuk dibaca..

Nikman Kemaman said... Best Blogger Tips

stress kreatif ni..

http://beritasini.blogspot.com/2012/12/antara-wang-hantaran-mahar-mas-kahwin.html

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...