Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 2 July 2012

Kejam : [Video] Pengeboman Oleh Askar Syria Ketika Pengebumian, 30 Maut


Mungkin korang dah baca dalam newspapaer atau tenogk dalam berita pasal pengeboman nih. Tentera Syria didakwa telah membunuh lebih 30 orang semalam selepas melontar bom mortar ke arah satu perarakan pengebumian seorang lelaki yang maut sehari sebelum itu. Menurut PBB, setakat ni, lebih 10,00 ribu orang telah mati dibunuh oleh tentera Syria.


Sumber : Here


24 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial punya tentera syria

Anonymous said... Best Blogger Tips

jahanam tol la bashar .

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Haa, nih lah yang akan berlaku kalau PAS memerintah. Harap je negara Islam, tapi kucar-kacir. Hak kemanusiaan tak terjaga...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa perlu dikaitkan dengan politik? tak boleh ke ambil info ini sebagai pengajaran dan renungan untuk kita semua? setiap manusia ada hak untuk hidup tanpa diganggu kuasa luar. seperti Syria, penduduknya terseksa krn pemimpin nya tidak berhati perut dan kejam. kita ambil lah iktibar dan tanam azam dalam diri, andai suatu hari nnt aku dapat memimpin atau menjaga negara, aku xkan benarkan perkara seperti ini berulang kembali di negara kita. kita wajib melindungi manusia yang teraniaya.

maaf, sekadar memberi pendapat dan perkongsian.

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Hmm, hello? Keganasan yang berlaku kat Syria, Tunisia, Mesir dan lain-lain semuanya disebabkan politik... Orang otak cetek je akan tengok gambar nih dan tak cuba cari sebab kenapa hal nih berlaku.

Anonymous said... Best Blogger Tips

okey,xpelahh. mungkin kau rasa kau hebat sekarang, mungkin kau rasa kau betul sekarang, aku cuma bg pendapat. xperlu lah nk over melampau, kau betul okey? kau betul. kau otak luas kan? otak dalam sgt kan?

Anonymous said... Best Blogger Tips

@f i k r i f a d z i l

ap kene mengena PAS pulak? ad ke PAS suruh jadi huru-hara...klu ad mesti da lama kuaq brita kat TV3 suku..kah kah kah.... Apahal nak kutuk2 negara Islam..atau ap berkaitan Islam. Negara Islam ke serang negara org? Orang Islam yg amal Cara hidup islam ke yang serang?suka huru-hara? cuba habaq mai? xcaya Islam ke? Ni suma agenda puak2 illuminati freemason. Baca la buku art of deception by Jerry D. Gray..tuk pendedahan atau buku/google yg berkaitan. tq

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fikrifadzil=babi tunggangan umno!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

eiii malu la jd pacai Bn.... Ko sibuk ngn keamanan masyarakat sampai agama tolak tepi? Mmg dasar pacai umno bn sohai kia oOo noob

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fikrifadzil otak luas la..otak kuning dgn biru je..lemau..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang betul suma umno.mmg umnoob! phuiii.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku bukan nak sokong si Fuckrifadzil tu tp ada kemungkinan gak cam dia kata tu.... apabila pimpinan skang jatuh ketangan PAS/PR/BA puak2 UMporNo akn kerahkan anjing2 gila(squad komando UMporNo la konon) diorg utk membuat perkara sama cam dlm clip diatas tu.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

pas atau umno.. klu ikut ajaran islam sebenar insyaallah akan dpelihara.. smua tkut pas memerintah sbb tkut hilang kebebasan dan hiburan melampau yg ada skrg.. semua tkut negara jd miskin.. cetek!!! klu umno memrintah dgn ajaran islam yg sbenar pun aku akn ikut... ini tak.. hiburan je yg di beri keutamaan!!! tgu la... satu hari nti bila dtg bala..

-hamba Allah-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fikri Fadzil nie dah tersalah ambil ajaran daripada mne2 sumber nie .. aq tgOk kO nie Over sgt ngan diri kO .. bajet hebat .. speaking english la bagai .. kO sedar sikit mak bapak kO asal dr mane .. bahasa pertuturan kO dari mane .. jgn nak mOden sgt la .. hmm hello .. ? come on .. ? geli bulu ketiak aq dgar .. kita sepatutnya bangga menjadi rakyat malaysia .. kO sepatut nye bersyukur dengan ape yang kO ade skrg .. sebelum ajal menanti maut ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm nih.. x semua yg berlaku tu adalah perbuatan pihak yg dikatakan bertanggungjawab... kekadang bende2 nih ada pihak ambik kesempatan ngan terukkan lg keadaan... biler dah teruk... mcm2 leh buat...

Jgn tgk just 1 side... jgn tgk dari segi sape nak memerintah.. tapi tgk saper yg dpt keuntungan ngan tukar pemerintah... apa yg leh berlaku bila tukar pemerintah... dasar negara berubah ke x... pihak mana yg dpt kelebihan biler tukar pemerintah...

Tu baru rakyat yg berakal... jgn just kita semua kata die nih betul.. n die tu salah... X semua BN buat tu salah... n x semua PR tu buat betul...

Anonymous said... Best Blogger Tips

fikri fadzil knp la org bongok cm ko ni leh wujud yer..bnde diatas tiada kene mengena dgn pas or umno lo bongox

adaaku kisah kah??? said... Best Blogger Tips

KO SMUA NI PANDAI CKP JER...

Anonymous said... Best Blogger Tips

BN mjaga kebajikan rakyat.. itu mmg bgus.. tp msia x mcm negara islam yg sepatutnya dicontohi.. tp aku yakin islam akan terbela dan bertambah maju bila PAS memerintah.. wallahualam..

Anonymous said... Best Blogger Tips

xpyh nk brlgak pndai la

Cr4Zy said... Best Blogger Tips

i hate politics

buDAkBaRUbelAJar said... Best Blogger Tips

giler penakut sih serang macam tuh.

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang ni pon apa la...
itu pon nak gaduh...kan elok korang doakan keselamatan dorang..
bukannya bergaduh pasal politik..


Panji Hitam

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala... korg ni takut PAS memerintah sbb tkut xblh bebas mcm skrg.. xblh campur laki pmpuan.. x blh pkai skirt pendek.. x blh ada konsert panggil artis kpop(lucah)... ngaku jela.. xkan miskin negara ni sbb duit dan sumber pendapatan akn di uruskn pemerintah.. msia ni kaya bukan BN yg bagi.. ALLAH yg bg..

Aku Dan Kalam said... Best Blogger Tips

Betul tu. Kenapa nak kaitkan dengan politik negara kita?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...