Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 15 May 2012

OMG : [Video] Nyamuk Gergasi Ditemui Di Indonesia


Biar betik nyamuk besar tu? yeke nyamuk ni? Ke serangga lain yang menyerupai nyamuk? Ntah la.. sila komen kalau korang pernah jumpa serangga nih.. Kalau la memang nyamuk ni, kene gigit konpem benjol.. hoho..


Sumber : Here




16 comments:

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

1st... :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

hoho..

Osman said... Best Blogger Tips

aku tengok macam sibu-sibu / pepatung ja..

Anonymous said... Best Blogger Tips

WOW..CEPAT NYE
@amilism.blogspot.com

anob said... Best Blogger Tips

pergh....kalau kna gigit ni, konfom kering gua...

Osman-sibu2? yg kat sarawak tu?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini nyahulk.

Anonymous said... Best Blogger Tips

nyahulk ???!! kaahkahkahahahahahhaakkktuuiihh ~

anob said... Best Blogger Tips

nyamulk....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ikan jenahak

Anonymous said... Best Blogger Tips

penah tgk nyamuk besar cmni mse kat umah sdare kat kedah dlu...xsngke tol...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan nyamuk la...buat gempak aje korg ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa ker jakun indon ni..kat kampung aku bersepah nyamuk besar ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

nohorommm
yka kt kdah bnyak..
aku ta pnah tgk pon..

Anonymous said... Best Blogger Tips

serangga ni penah gk masok umah aku tapi jarang2 laa x tahu la nyamuk ke ape...rasanya bukan nyamuk kot..tapi seakan2 nyamuk..tah laa

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bkn nyamuk la....kt kmpung byk serangga ni...dy xhisap darah pn....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni nyamuk zaman dinasour dah keluar dah kot

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...