Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 8 May 2012

Cool : Taman Permainan Orang Dewasa Semakin Terkenal Di UK (5 Gambar)

Taman Permainan Orang Dewasa Semakin Terkenal Di UK.
Ini juga dipanggil 'Outdoor Gyms' yang mulai diperkenalkan pada tahun 2007 dan kini ianya semakin berleluasa di seluruh UK. Taman permainan ini menggunakan konsep gim dan taman permainan kanak-kanak serta sesuai hanya untuk orang dewasa.

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st morning

Anonymous said... Best Blogger Tips

kt malaysia pom dh ade mcm ni

amilism said... Best Blogger Tips

bagus la kalau mcm ni..gaya hidup sihat

misz sempoi said... Best Blogger Tips

msia pun dah blambak

Anonymous said... Best Blogger Tips

kt malaysia pun byk ar... pe yg cool pun x tau. Admin duduk kt kwsn pedalaman ke?

Stuggahn said... Best Blogger Tips

ADMIN SLOWPOKE!
zzzzZZzzzz

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

admin ni mesti tinggal dalam gua...puihk!!

mom said... Best Blogger Tips

kat malaysia tahan 1 bulan je...gejala vandalisme.tak kuasa mak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAHAHA...THE HELL JD KAN POKOK SBGAI TMPT GYM..TA DER VNDLSMA..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kt malaysia pun ade gk benda ni,tp xramai yg nk guna..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kt taman2 rekreasi malaysia pon da byk la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat kawasan pedalaman xda. so pihak berwajib silalah buat d kawasan pdalaman ok . xkan kat bndar2 n pekan2 je ada kut?

Nazri said... Best Blogger Tips

gambar yg last epic.selalu org kata org dewasa main kat taman kanak,sekarang kanak2 main kat mana dewasa..LOL

Anonymous said... Best Blogger Tips

bdk2 sekarang dlm umah main game je... termasuk admin... ehhehehe... tu sebab admin x tau.. ehehhe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...